Oferta usług serwisowych dla KLIENTÓW
INDYWIDUALNYCH:
Co zrobić jeżeli pojawią się problemy z komputerem?
Pierwszą czynnością powinien być telefon do serwisu, część kłopotów
serwisanci pomogą rozwiązać przez telefon. Gdy porada telefoniczna nie
przynosi oczekiwanych rezultatów - niestety, trzeba
będzie dostarczyć komputer do naszej firmy. Atutem naszego serwisu
jest to, że większość napraw wykonujemy jeszcze tego samego dnia.
Naprawy gwarancyjne są oczywiście bezpłatne.
Jak dostarczyć
sprzęt?
Aby przywieźć komputer do naprawy nie trzeba się wcześniej umawiać,
jednak jeśli masz wątpliwości co jest uszkodzone - zadzwoń do nas.
Sprzęt najlepiej dostarczać w opakowaniu i z kompletem sterowników.
Nie zabieraj kabli zasilania, klawiatury, myszki itp., chyba, że
uważasz, że to one właśnie są uszkodzone.
Cennik
na usługi nie objęte gwarancją:
Reinstalacja lub naprawa systemu
Windows 9x (ze sterownikami klienta) - 70 zł
Ściągnięcie sterowników i zainstalowanie karty (grafika, modem, itp.)
- 50 zł
Profilaktyka antywirusowa - 50 zł
Czyszczenie, konserwacja komputera (wiatraki, CD-ROM, zasilacz) - 80
zł
Czyszczenie czytnika CD-ROM (soczewki, zwierciadła, regulacja lasera)
- 50 zł
Czyszczenie drukarki atramentowej - 80 zł
Upgrate BIOS-u - 60 zł
Usługi nie
wymienione w cenniku są wyceniane według stawki godzinowej. Przy
przyjmowaniu sprzętu podajemy orientacyjną cenę naprawy. Jeśli ta cena
ulegnie zmianie ze względu na zakres naprawy, serwisanci uzgodnią ją
wcześniej z klientem.
Oferta usług serwisowych dla FIRM:
Każda, nawet najmniejsza firma
dostrzega potrzebę zastosowania komputera w codziennej pracy. W
bardzo wielu przypadkach komputer lub system komputerowy stanowi
podstawę działalności firmy, a każda awaria przynosi określone
straty, powiększające się wraz z wydłużającym się czasem naprawy
awarii. Dlatego wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu oferujemy bardzo
ciekawą i elastyczną ofertę serwisu sprzętu komputerowego u klienta.
Proponujemy podjecie współpracy w zakresie obsługi serwisowej w
ramach której zapewniamy stały nadzór nad pracującymi u naszych
klientów systemami komputerowymi. Umowa serwisowa pozwala na
obniżenie kosztów eksploatacji systemu informatycznego w firmie oraz
gwarantuje szybkie rozwiązywanie problemów technicznych. Świadczymy
usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego oraz
całodobową linię pomocy Hot-Line. Dajemy naszym klientom do wyboru
trzy formy serwisowania, dzięki czemu każdy może wybrać usługę
spełniającą jego wymagania. Warunki każdej umowy są uzgadniane
indywidualnie, w zależności od zapotrzebowania. Oferujemy umowy
serwisowe w których zapewniamy najwyższy poziom usług z określonym
czasem na usunięcie awarii (od 4 do 48 godzin), oferujemy także
ryczałtowe naprawy . Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą:
1. Serwis
standardowy
standardowe usługi serwisowe, płatność za każdą wizytę
według cennika za dojazd i usługę.
2. Serwis
abonamentowy
usługi serwisowe w których wysokość uzależniona jest
od wybranego miesięcznego abonamentu.
3. Serwis
ryczałtowy
serwis z gwarancją naprawy w określonym czasie i
rozlicznie usług według formy ryczałtowej.
Jakie korzyści przynosi korzystanie z naszych usług
serwisowych ?
Umowa tego typu rozwiązuje kilka standardowych problemów
pojawiających się w związku z korzystaniem z komputerów:
przejściowe braki finansowe
powodują odkładanie interwencji serwisu, co nawarstwia problemy,
wzywanie serwisu odbywa się dopiero
w momencie awarii, co często uniemożliwia jej szybkie usunięcie, lub
uniknięcie,
dokonywane są próby samodzielnego
radzenia sobie w sytuacji awarii, powodując za którymś razem
uszkodzenie sprzętu lub baz danych,
niekontrolowane systemy
archiwizacji okazują się nieprzydatne ze względu na uszkodzenia
nośników oraz zmiany pozycji i ilości zasobów przeznaczonych do
archiwizacji, dodatkowo obowiązek archiwizacji pozostawiony
pracownikom jest często zaniedbywany, dlatego comiesięczne lub
częstsze zlecenie tej czynności informatykowi oraz nagrywanie na
bardzo trwałą (chronioną przed zmianami) płytę CD jest
koniecznością. Przypominamy, iż archiwum jest czasem jedynym
ratunkiem w przypadku awarii dysku sieciowego, lub ataku wirusa,
pracownicy często nie zauważają
pojawiających się problemów, konieczne są wizyty wykwalifikowanego
personelu w celu przeprowadzania przeglądów i samodzielnego
wyszukiwania uszkodzeń,
nie są instalowane na czas
najnowsze wersje oprogramowania, wydruki nie są zgodne z przepisami,
bazy danych nie są dostosowane do nowych wymagań i konieczna jest
ich ponowna edycja,
pracownicy wykonują powierzone
czynności wg niezmiennych schematów, nie wiedząc, że często istnieje
możliwość skrócenia czasu wykonania nawet kilkudziesięciokrotnie
|
|
|
 |