2

  ::   Zestawy    ::    Notebooki    ::   Części   ::   Web Design    ::   Hosting   ::   Oprogramowanie   ::

sprawdź teraz !
Na strone: 10 MB Transfer: 5GB
Poczta 10 MB:
Liczba skrzynek:
bez ograniczenia


Mini Server
100zł/ROK 
Na strone: 50 MB Transfer: 5GB
Poczta 50 MB:
Liczba skrzynek:
bez ograniczenia


Mini Server 2
300zł/ROK
Na strone: 100 MB Transfer: 10GB
Poczta 100 MB:
Liczba skrzynek:
bez ograniczenia

 
Business Server 732zł/ROK
Na strone: 200 MB Transfer: 15GB
Poczta 200 MB:
Liczba skrzynek:
bez ograniczenia


Business Server
1098zł/ROK 
Pojemność: 100MB Brak reklam i ochrona przed spamem.
Dostęp Dial-Up

Personal e-mail
61zł/ROK
Pojemność: 200MB Brak reklam i ochrona przed spamem.
Dostęp Dial-Up + Porxy

Personal e-mail
427zł/ROK 


Oferta usług serwisowych dla KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH:


Co zrobić
jeżeli pojawią się problemy z komputerem? Pierwszą czynnością powinien być telefon do serwisu, część kłopotów serwisanci pomogą rozwiązać przez telefon. Gdy porada telefoniczna nie przynosi oczekiwanych rezultatów - niestety, trzeba będzie dostarczyć komputer do naszej firmy. Atutem naszego serwisu jest to, że większość napraw wykonujemy jeszcze tego samego dnia. Naprawy gwarancyjne są oczywiście bezpłatne.

Jak dostarczyć sprzęt?
Aby przywieźć komputer do naprawy nie trzeba się wcześniej umawiać, jednak jeśli masz wątpliwości co jest uszkodzone - zadzwoń do nas. Sprzęt najlepiej dostarczać w opakowaniu i z kompletem sterowników. Nie zabieraj kabli zasilania, klawiatury, myszki itp., chyba, że uważasz, że to one właśnie są uszkodzone.

Cennik na usługi nie objęte gwarancją:

Reinstalacja lub naprawa systemu Windows 9x (ze sterownikami klienta) - 70 zł
Ściągnięcie sterowników i zainstalowanie karty (grafika, modem, itp.) - 50
Profilaktyka antywirusowa - 50 zł
Czyszczenie, konserwacja komputera (wiatraki, CD-ROM, zasilacz) - 80 zł
Czyszczenie czytnika CD-ROM (soczewki, zwierciadła, regulacja lasera) - 50 zł
Czyszczenie drukarki atramentowej - 80 zł
Upgrate BIOS-u  - 60 zł

Usługi nie wymienione w cenniku są wyceniane według stawki godzinowej. Przy przyjmowaniu sprzętu podajemy orientacyjną cenę naprawy. Jeśli ta cena ulegnie zmianie ze względu na zakres naprawy, serwisanci uzgodnią ją wcześniej z klientem.
 


Oferta usług serwisowych dla FIRM:

 

   Każda, nawet najmniejsza firma dostrzega potrzebę zastosowania komputera w codziennej pracy. W bardzo wielu przypadkach komputer lub system komputerowy stanowi podstawę działalności firmy, a każda awaria przynosi określone straty, powiększające się wraz z wydłużającym się czasem naprawy awarii. Dlatego wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu oferujemy bardzo ciekawą i elastyczną ofertę serwisu sprzętu komputerowego u klienta. Proponujemy podjecie współpracy w zakresie obsługi serwisowej w ramach której zapewniamy stały nadzór nad pracującymi u naszych klientów systemami komputerowymi. Umowa serwisowa pozwala na obniżenie kosztów eksploatacji systemu informatycznego w firmie oraz gwarantuje szybkie rozwiązywanie problemów technicznych. Świadczymy usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego oraz całodobową linię pomocy Hot-Line. Dajemy naszym klientom do wyboru trzy formy serwisowania, dzięki czemu każdy może wybrać usługę spełniającą jego wymagania. Warunki każdej umowy są uzgadniane indywidualnie, w zależności od zapotrzebowania. Oferujemy umowy serwisowe w których zapewniamy najwyższy poziom usług z określonym czasem na usunięcie awarii (od 4 do 48 godzin), oferujemy także ryczałtowe naprawy . Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą:

   1.   Serwis standardowy
standardowe usługi serwisowe, płatność za każdą wizytę według cennika za dojazd i usługę.

   2.   Serwis abonamentowy
usługi serwisowe w których wysokość uzależniona jest od wybranego miesięcznego abonamentu.

   3.   Serwis ryczałtowy
serwis z gwarancją naprawy w określonym czasie i rozlicznie usług według formy ryczałtowej.


Jakie korzyści przynosi korzystanie z naszych usług serwisowych ?


 Umowa tego typu rozwiązuje kilka standardowych problemów pojawiających się w związku z korzystaniem z komputerów:    
  • przejściowe braki finansowe powodują odkładanie interwencji serwisu, co nawarstwia problemy,    
  • wzywanie serwisu odbywa się dopiero w momencie awarii, co często uniemożliwia jej szybkie usunięcie, lub uniknięcie,    
  • dokonywane są próby samodzielnego radzenia sobie w sytuacji awarii, powodując za którymś razem uszkodzenie sprzętu lub baz danych,    
  • niekontrolowane systemy archiwizacji okazują się nieprzydatne ze względu na uszkodzenia nośników oraz zmiany pozycji i ilości zasobów przeznaczonych do archiwizacji, dodatkowo obowiązek archiwizacji pozostawiony pracownikom jest często zaniedbywany, dlatego comiesięczne lub częstsze zlecenie tej czynności informatykowi oraz nagrywanie na bardzo trwałą (chronioną przed zmianami) płytę CD jest koniecznością. Przypominamy, iż archiwum jest czasem jedynym ratunkiem w przypadku awarii dysku sieciowego, lub ataku wirusa,    
  • pracownicy często nie zauważają pojawiających się problemów, konieczne są wizyty wykwalifikowanego personelu w celu przeprowadzania przeglądów i samodzielnego wyszukiwania uszkodzeń,    
  • nie są instalowane na czas najnowsze wersje oprogramowania, wydruki nie są zgodne z przepisami, bazy danych nie są dostosowane do nowych wymagań i konieczna jest ich ponowna edycja,    
  • pracownicy wykonują powierzone czynności wg niezmiennych schematów, nie wiedząc, że często istnieje możliwość skrócenia czasu wykonania nawet kilkudziesięciokrotnie
  •  

    denet.pl © 2005